1.søndag i Berlevåg

På programmet 1. Søndag i advent sto som vanlig tenning av julegrana på torget, og kafé på huset etterpå, med innslag av forskjellige varianter.   

9. Kl var arrangør og på torget spilte hornmusikken og blandakoret sang mens små og store gikk rundt treet. 

   
    
    
      

 


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.