Uncategorized 1.søndag i Berlevåg 29. november 2015 • Kommentarer er skrudd av for 1.søndag i Berlevåg På programmet 1. Søndag i advent sto som vanlig tenning av julegrana på torget, og kafé på huset etterpå, med innslag av forskjellige varianter. 9. Kl var arrangør og på torget spilte hornmusikken og blandakoret sang mens små og store gikk rundt treet. Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner