Åpning av flerbrukshuset

Offisiell åpning av Berlevåg Flerbrukshus «Perla» tirsdag 21.09.21 klokken 1800.

Ordfører inviterer innbyggerne i Berlevåg til kaffe og kake på flerbrukshuset klokken 1800.

Vi må forholde oss til smittevernstiltak – 1 meter avstand.


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.