Uncategorized Åpning av flerbrukshuset 21. september 2021 • Kommentarer er skrudd av for Åpning av flerbrukshuset Offisiell åpning av Berlevåg Flerbrukshus «Perla» tirsdag 21.09.21 klokken 1800. Ordfører inviterer innbyggerne i Berlevåg til kaffe og kake på flerbrukshuset klokken 1800. Vi må forholde oss til smittevernstiltak – 1 meter avstand. Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner