Arbeidet i gang med vann og kloakk

Det har i denne uken startet opp arbeid med å renoverer vann og kloakk i deler av Berlevåg

Det er et Altafirma som har fått jobben med å grave og styre, og første plassen de har begynt, er på natobakken og de skal opp grusveien mot Fjellveien nå i første omgang.

20131115-210544.jpg


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.