• Kommentarer er skrudd av for Arbeidet i gang med vann og kloakk
Det har i denne uken startet opp arbeid med å renoverer vann og kloakk i deler av Berlevåg
Det er et Altafirma som har fått jobben med å grave og styre, og første plassen de har begynt, er på natobakken og de skal opp grusveien mot Fjellveien nå i første omgang.