Barnesvømming

{mosimage}Barnesvømming er et kjempetilbud som fortjener flere brukere

Alle barn elsker vann, og barna som deltar på svømminga storkoser seg
i det deilige, varme vannet. Vi har arnmringer og korker som passer for
små barn. I tillegg har vi baller og småutstyr som barna leker med i
vannet. Etter badet roer vi litt ned i den varme badstua.

{mosimage}Vi oppfordrer dere med barn i alderen 0 til 7 år å komme på barnesvømming mandager fra kl 17.00 til 18.30
. Alle barn elsker vann, og barna som deltar på svømminga storkoser seg
i det deilige, varme vannet. Vi har armmringer og korker som passer for
små barn. I tillegg har vi baller og småutstyr som barna leker med i
vannet. Etter badet roer vi litt ned i den varme badstua.

Dette
er en god måte å tilvenne seg til vann, noe som en fordel å ha lagt bak
seg før en drar på ferie.
Når barna er i bassenget, utvikler de ferdigheter i vann. Barnet får en
bedre motorikk og det gir barnet en fordel i mange sammenhenger.

Både mamma og/ eller pappa (eller besteforeldre, andre slektninger) kan bade sammen med barnet.

Barnesvømming er et kjempetilbud som fortjener flere brukere.

Kanskje vi sees på barnesvømming på mandag?

Vivian

Mere bilder lengre ned

{mosimage}

{mosimage}

{mosimage}

{mosimage}

{mosimage}

{mosimage}

{mosimage}


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.