Bensinstasjon stengt

 

Straks blir det nye pumper

 29 og 30.september vil det ikke være mulig å tanke hverken diesel eller bensin på stasjonen. 

Trond-Are forteller at det da vil bli oppgradering av 95oktan og dieselpumpen samtidig som 98oktanpumpen nå vil forsvinne helt. 

Evt. endringer i den planlagte jobben vil annonseres om det skulle komme, men i utgangspunktet er det altså tirsdag 29. og onsdag 30.september dette skjer. 


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.