29 og 30.september vil det ikke være mulig å tanke hverken diesel eller bensin på stasjonen.
Trond-Are forteller at det da vil bli oppgradering av 95oktan og dieselpumpen samtidig som 98oktanpumpen nå vil forsvinne helt.
Evt. endringer i den planlagte jobben vil annonseres om det skulle komme, men i utgangspunktet er det altså tirsdag 29. og onsdag 30.september dette skjer.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

