Nyheter Beredskapsøvelse 28. oktober 2008 • Kommentarer er skrudd av for Beredskapsøvelse BEREDSKAPSØVELSE I BERLEVÅG Tirsdag den 28. oktober mellom kl. 18.00 – 24.00 skal Berlevåg kommune i samarbeid med AVINOR gjennomføre en beredskapsøvelse. I tidsrommet for øvelsen vil ambulanse-, politi- og brannbiler prege trafikkbildet i Berlevåg. Les mere her Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner