Jeg har den siste tiden er blitt kontaktet av flere fortvilte personer som blir nektet rekvisisjon med drosje til spesialist helsetjenesten v/Kirkenes sykehus.
Det er jo synd at pasienter må avbestille sine timer da flere mener dem ikke har helse til annen reisemåte som kan ta opptil 3 døgn for enkelte.
Vil med dette henvise til pasientombudet som kan kontaktes ang klage.Det er lite jeg kan gjøre med dette problem,som tydeligvis berører mange i Berlevåg.
Steinar
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
