Onsdag 1. november ble etterhvert tent lys i Østregate, hele Østregate. Da var det Varanger Kraft ferdig med monteringsarbeidet på de nye stolpene i hele sirkelen.
Vi har nå fått 14 helt nye stolper med LED-lys som lyser opp betraktelig i forhold til de 6 vi hadde før her.

Det som før har vært en mørk fasade for bilister som kommer inn til Berlevåg er nå en opplyst flott gate på Berlevågs beste østkant 🙂
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.



SÅ FLOTT DET BLEI!