Bød på Jørgensen-eiendom: – Planen er å rive herligheten

Tvangsauksjonene over Hugo Jørgensens fire eiendommer ble banket igjennom fredag, etter at eierens innbetalinger ble avvist som for lave. Nå har kommunen og en privat investor lagt inn de høyeste budene på bordet.

Source: Berlevåg, Fjærtoftbruket | Bød på Jørgensen-eiendom: – Planen er å rive herligheten


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.