Da er årets juleelg trukket! 50 kilo elgkjøtt går til: 🍗

Vadsø helsesenter (foreslått av Ann Monica Fredheim)
Kafé Ro (foreslått av Randi Sofie Eriksen)
Berlevåg helsesenter (foreslått av Maria- Isabell Moen)
Kautokeino sykehjem (foreslått av Ragnhild Muotkajærvi)
Vinnerne blir kontaktet.
Gratulerer! 🙂
Mvh. Robert Greiner
Leder for kommunikasjon og samfunn i FeFo
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
