Det åpnes nå for å ta imot besøkende/pårørende til beboere på sykehjemmet/alderspensjonatet med noen begrensninger
• Kommentarer er skrudd av for Det åpnes nå for å ta imot besøkende/pårørende til beboere på sykehjemmet/alderspensjonatet med noen begrensninger
11. februar åpner det opp for besøkende til beboere og pasienter på institusjon.
Pårørende er definert som nærkontakt og dersom du har luftveissymptomer , mistenker eller har bekreftet Covid-19 kan du i hovedregel ikke komme på besøk.