Mange av oss gleder oss over at det etter mange år endelig ser ut til å være vekst i bestandene av både sjørøye og laks. Omfattende og årvisse undersøkelser siden 2010 viser at det blir mer laks og sjørøye.
Dessverre er det skår i gleden. Et planmessig og utstrakt rovfiske holder på nytt å knekke bestanden i Storelva.
Les mer på Kongsfjordelva.no
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

