– Det var helt absurd å ha legevakt her i Berlevåg og se statsministeren si at beredskapen i luftambulansen i Nord-Norge aldri har vært bedre
• Kommentarer er skrudd av for – Det var helt absurd å ha legevakt her i Berlevåg og se statsministeren si at beredskapen i luftambulansen i Nord-Norge aldri har vært bedre
– Vi får ikke fly. Vi får fly av og til, men det er ikke nok fly og de kommer ikke raskt nok, og noen ganger får vi ikke fly i det hele tatt, sier Berlevårgs kommunelege Hanne Heszlein-Lossius.