Berlevåg kommune inviterer lag og foreninger til å drive folkebad.
Berlevåg kommune ønsker at lag og foreninger skal drive folkebad i bassenget hvor de vil få inntekter fra billettsalg og evt. salg av mat og drikke. Det vil bli avholdt livredningskurs.