Drift av folkebad

Berlevåg kommune inviterer lag og foreninger til å drive folkebad.

Berlevåg kommune ønsker at lag og foreninger skal drive folkebad i bassenget hvor de vil få inntekter fra billettsalg og evt. salg av mat og drikke.
Det vil bli avholdt livredningskurs.

Les mere her: Berlevåg kommune


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.