Det forsøkes å dra i gang en fellesfeiring for hyttefolket i dalen den 24. juni, dagen etter Sankthans.
Innsamling av ved må til, og det hadde vært veldig kjekt om noen har matrialrester etc. som likevel skal kastes så kan dette tas med, eller bringes i forkant til grustaket ved Watson.
Tid og sted for eventen er fredag 24. juni fra kl. 19:00, grustaket ved Watson. Ta med godt humør, mat og drikke og en gitar, så lage vi skikkelig god Sankthansstemning i Kongsfjorddalen.
Lurer du på noe ang. arrangementet, kan Kari Ananiassen svare på det meste.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
