Hei. Jeg beklager at vi ikke alltid er like flink til å lese BN på samme dag. Fikk ikke med oss annonsering av flaskeinnsamlig i går, publisert samme dag – noe jeg synes er dårlig og alt for kort varsling.
Men enda er det ikke for sent for å hente flere sekker med tomgods på Arctic Glasstudio, mellom kl 0830 – 1600, eller etter avtale på 94 83 69 64.
Her er det mye penger å hente.
Med vennlig hilsen
Dieter
Hei. Jeg beklager at vi ikke alltid er like flink til å lese BN på samme dag. Fikk ikke med oss annonsering av flaskeinnsamlig i går, publisert samme dag – noe jeg synes er dårlig og alt for kort varsling.
Men enda er det ikke for sent for å hente flere sekker med tomgods på Arctic Glasstudio, mellom kl 0830 – 1600, eller etter avtale på 94 83 69 64.
Her er det mye penger å hente.
Med vennlig hilsen
Dieter