Uncategorized Flaskeinnsamling 6. desember 2020 • Kommentarer er skrudd av for Flaskeinnsamling 9 desember kl 17 har 9 klassen FLASKEINNSAMMLING. Dere kan sette flaskene på trappa eller i gangen så henter vi det. Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner