Flaskeinnsamling

Flaskeinnsamling i Berlevåg.
8 og 9 klasse skal ha flaskeinnsamling onsdag – 21 juni kl. 17.00
Hvis du ikke vil bli forstyrret kan flaskene settes utenfor huset el på trappa.

Vi håper dere vil støtte oss, på forhånd tusen takk.
Hilsen 8 og 9 klasse


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.