Uncategorized Flaskeinnsamling 18. juni 2023 • Kommentarer er skrudd av for Flaskeinnsamling Flaskeinnsamling i Berlevåg.8 og 9 klasse skal ha flaskeinnsamling onsdag – 21 juni kl. 17.00Hvis du ikke vil bli forstyrret kan flaskene settes utenfor huset el på trappa. Vi håper dere vil støtte oss, på forhånd tusen takk.Hilsen 8 og 9 klasse Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner