Onsdag morgenen var havna i full gang med forarbeidene til gapahuken som skal opp ved storbrua.

Prosjektet er en dugnad/spleiselag satt i gang av hagelaget i Berlevåg, og ved hjelp av et VELDIG velvillig næringsliv og en del private har prosjektet kommet i havn, forteller Helge Salmila

Mandag planlegges det offisiell åpning der.

Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

For et flott tiltak!
Ka skjer med Fjertoftbruke?? Skjer det nå i det hele tatt der??