Berlevåg Turn & Idrettsforening inviterer til:
Førjulstur til Skihytta
Torsdag den 4.desember, start kl 18:00
Start øverst i Samfunnsgata.
Vårt innerste ønske er at turen skal gå i godvær, gnistrende nordlys og i måneskinn. Pr i dag (30. nov) kan man gå til fots, men det er meldt snøfall så det blir kanskje mulig å bruke spark eller ski. Vi vil fyre opp i Skihytta, så deltakerne kan varme seg.
Vi serverer kaffe, varm saft, gløgg og pepperkaker kr 30.-
Det vil være kaldt, så deltakerne bør ha med sitteunderlag og ekstra klær. Hodelykt er greit å ha med.
Håper du liker ideen og har lyst å bli med oss på turen.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
