Har du sett?

Hjelp!!!! Hunden vår, Mia, en liten mørkebrun dvergpinscher har stukket av fra hytta vår på Kongsfjordfjellet.
Hun gikk ut for å tisse ca. Kl. 20.30. Sist sett ca 22.30 av brøytebilen ved bommen i Kongsfjord. Vi er ute og leter nå. Ta kontakt med Hanne eller Geir Rune. Ring 977 05 932 dersom du ser eller hører noe.


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

2 comments for “Har du sett?

  1. Mia har dessverre ennå ikke kommet til rette, men vi gir ikke opp <3 Setter veldig stor pris på om de som har hytte på Kongsfjordfjellet, eller hus i Kongsfjord kunne vært så snill å ta en ekstra titt i kjellere, uthus, garasjer og evt. tomme bygg i nærheten. Vi håper hun har søkt ly for vær og vind, og er i god behold. Spre gjerne ordet!!!

  2. Hvis noen har sett eller hørt noe kan dere også ringe til Geir-Rune på tlf. 45879885 Han kommer til å være på hytta i natt, og lete videre i kveld/ morgen tidlig.

Comments are closed.