Berlevåg ned med 10 siste kvartal
De nye befolkningstallene er dystre; i løpet av første kvartal 2020 har kun fire kommuner opplevd en vekst i befolkningen. Ordførerne mister likevel ikke fatningen, og fortsetter å jobbe mot trenden.
Kilde: iFinnmark – Her mistet de flest innbyggere i første kvartal: – Det er ikke bra i det hele tatt
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
