Da har den siste Hurtigruta i normal drift mellom Bergen-Kirkenes passert Berlevåg. Det blir nå gjennomført en begrenset rute som går Bodø – Kirkenes – Bodø. Dette gjør at vi i Berlevåg får avgang hver 3dje dag og ikke hver 5/6 dag som nå. Ankomst/avgangstider er også endret.
Vi får følgende avganger fremover:
27.10 kl 0145 Kong Harald på nord
28.10 kl 0230 Kong Harald på sør
30.10 kl 0145 Polarlys på Nord
31.10 kl 0230 Polarlys på sør
02.11 kl 0145 Kong Harald på Nord
03.11 kl 0230 Kong Harald på sør
05.11 kl 0145 Polarlys på nord
06.11 kl 0230 Polarlys på sør
08.11 kl 0145 Kong Harald på nord
09.11 kl 0230 Kong Harald på sør
11.11 kl 0145 Polarlys på nord
12.11 kl 0230 Polarlys på sør
14.11 kl 0145 Kong Harald på nord
15.11 kl 0230 Kong Harald på sør
17.11 kl 0145 Polarlys på nord
18.11 kl 0230 Polarlys på sør
20.11 kl 0145 Kong Harald på nord
21.11 kl 0230 Kong Harald på sør
23.11 kl 0145 Polarlys på nord
24.11 kl 0230 Polarlys på sør
26.11 kl 0145 Kong Harald på nord
27.11 kl 0230 Kong Harald på sør
29.11 kl 0145 Polarlys på nord
30.11 kl 0230 Polarlys på sør
Ankomst er 15 minutt tidligere.
Nordgående kl 0130
Sørgående kl 0215
Vi oppfordrer alle til å benytte Hurtigruten både til gods og reise. Det har ikke vært noen tilfeller av Covid 19 så langt ombord på Hurtigrutene som går i Kystruten.
Så håper vi at vi ser flere Hurtigruter i drift slik at vi snart er tilbake med normal drift mellom Bergen og Kirkenes.
Berlevåg Havn KF
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
