Tirsdag ettermiddag samles det inn bidrag til Redningsselskapets arbeid. I Berlevåg er det 8. klasse som vil gå rundt med bøssene i forbindelse med Radningsselskapets Dag, 7. juni.
8. klasse begynner bøsserunden kl. 17:00
Bøsseaksjonen er at av Redningsselskapets viktigste lokale tiltak for å skaffe til veie midler til drift av redningsskøytene og det forebyggende arbeid mot barn og unge.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
