{mosimage}Havna er full, været er nydelig, det er 17. mai og isen har gått i Storelva.
Rundt kl. 15:00 i dag begynte ismassene å bryte opp og pakke seg nedover elva og under storbrua. Når vi fikk tips om denne hendelsen og kom fram, hadde det allerede samlet seg flere for å følge med på begivenheten.
Her er noen flere bilder fra i dag.
{mosimage}
{mosimage}
{mosimage}
{mosimage}
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
