• Kommentarer er skrudd av for Julemesse på helsesenteret
Torsdag 27/11-14 fra kl 10.30-12.00 og 17.00-18.00 vil det være en liten julemesse på helsesenteret med salg av hjemmelagde såper, sukkertøy,lefser, håndarbeid m.m.
Salg av kaffe og vafler.
Velkommen
Sted:sykestua Arr: Demensomsorgen og Aktivitøren.