Julemesse

Fredags kvelden(2013), 30 minutt etter åpning av årets julemesse. Fullt hus.

Det blir julemesse 20 – 21 november

Nærmere info kommer senere, men vi har ennå 4-5 standplasser igjen, om det er noen som har lyst å melde seg på.
Messa er åpen både fredag og lørdag.
Stand leien er kr.250,- pr.utstiller

Ta kontakt med Jonna Mob: 48053060 eller Kari-Ann Mob: 98288096


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.