
Det blir julemesse 20 – 21 november
Nærmere info kommer senere, men vi har ennå 4-5 standplasser igjen, om det er noen som har lyst å melde seg på.
Messa er åpen både fredag og lørdag.
Stand leien er kr.250,- pr.utstiller
Ta kontakt med Jonna Mob: 48053060 eller Kari-Ann Mob: 98288096
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
