KJEKSENE ER KOMMET!!

Nå er kjeksene/ godteriet fra Nordkak kommet. Vi er igang med pakking av forhåndsbestillingene, det vil bringt ut etterhvert i dagene som kommer.

Hvis noen er utålmodig og vil ha sitt med en gang kan det hentes i garasjen hos Bryngerd Røstad. Vi tar Vipps.


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.