Uncategorized KJEKSENE ER KOMMET!! 9. november 2020 • Kommentarer er skrudd av for KJEKSENE ER KOMMET!! Nå er kjeksene/ godteriet fra Nordkak kommet. Vi er igang med pakking av forhåndsbestillingene, det vil bringt ut etterhvert i dagene som kommer. Hvis noen er utålmodig og vil ha sitt med en gang kan det hentes i garasjen hos Bryngerd Røstad. Vi tar Vipps. Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner