Helga Pedersen og hennes ordførerkollegaer i Øst-Finnmark er svært bekymret over å kunne miste utbytteinntekter fra Varanger Kraft AS. Dette som følge av den nye skattepakken i regjeringen forslag til statsbudsjett for 2023.
De frykter at kommuner som allerede er i en prekær økonomisk situasjon, nå kan risikere å tape ytterligere inntekter.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
