Rart å gå gjennom Berlevågs gater og plutselig oppdage at det vanlige måseskriket er helt fraværende
Etter en nærmere titt er de vanlige tilholdsplassene for krykkje helt tømt for fugl.

Ikke ei måke på blåbruket
Ikke ei krykkje på tak, vinduskarmer eller blåbruket 👍



Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

De som ønsker å ha en liten sjans til å slippe unna samme situasjonen som i år, de må begynne å rydde og vaske NÅ! For sent å begynne å spyle i mars neste år.
Hvilke tiltak Berlevåg kommune står parat med, det vet jeg ikke.
Dieter
👍