LAN under Sommer i Berlevåg

Nær sagt som vanlig ble det LAN også under årets SIB, og det er i LOSAlokalene denne holdes. 

Fredag kl 17:00 braka det løs, og 15-16 datainteresserte ungdom rigga seg til med Redbull, Grandiosa og 3-4 actionspill, klar til å tilbringe sommerens varmeste dager innendørs 😀 

Ikke akkurat Vikingskipet, men morro likevel (foto: Trond Efraimsen)

 


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.