Berlevåg har i mange år hatt for vane å gå med hyggelige overskudd. 2020 var ikke noe unntak. De foreløpige tall viser 5,8 millioner i pluss.
– Resultatet er langt bedre enn budsjettert. Den viktigste grunnen er at lønnsoppgjøret ble billigere enn forventet, det samme med pensjonsutgiftene, sier rådmann Jørgen Holten Jørgensen.

VENTER FORTSATT: Ordfører Rolf Laupstad kan ennå ikke ta på seg badebuksa. Tyskerne som skal gjøre siste innspurt på bassenget, har latt vente på seg. Foto: Alf Helge Jensen
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
