Årets 17.mai arrangement i Berlevåg gikk som smurt, og arrangøren, sykkelgruppa, ønsker å takke alle som har støttet opp rundt årets 17.mai arr i Berlevåg
Her er noen bilder tatt ute, + ett vi har fått av 10-kl som var en av talerne på idrettshallen i tillegg til innslag av kulturskolen, dansere, Berlevåg blandakor, rockeklubben og 7.klasse
Hornmusikken startet dagen ved restaurant Oliver kl 910:30 var årets Folketog i gang Tale ved kirken, av Beate FolkestadHornmusikken spilte Leif Bjarne Hammer, Berlevåg Havnemuseum, talte ved bautaen i parken Langt nok østover før turen til helsesenteretBerlevåg har også tuk-tuk… For anledningen kjørt av Jarmo Finnestrand i Sykkelgruppa med Freddy Andersen på skarptrommeLitt av toget Avgangsklassens tale for dagen (foto: Linda Daldorff)