Litt 17.mai stemning i Berlevåg

Årets 17.mai arrangement i Berlevåg gikk som smurt, og arrangøren, sykkelgruppa, ønsker å takke alle som har støttet opp rundt årets 17.mai arr i Berlevåg

Her er noen bilder tatt ute, + ett vi har fått av 10-kl som var en av talerne på idrettshallen i tillegg til innslag av kulturskolen, dansere, Berlevåg blandakor, rockeklubben og 7.klasse

Hornmusikken startet dagen ved restaurant Oliver kl 9
10:30 var årets Folketog i gang
Tale ved kirken, av Beate Folkestad
Hornmusikken spilte
Leif Bjarne Hammer, Berlevåg Havnemuseum, talte ved bautaen i parken
Langt nok østover før turen til helsesenteret
Berlevåg har også tuk-tuk… For anledningen kjørt av Jarmo Finnestrand i Sykkelgruppa med Freddy Andersen på skarptromme
Litt av toget
Avgangsklassens tale for dagen (foto: Linda Daldorff)

Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Finn ut mer om hvordan kommentardataene dine behandles.