Lysmarkering på torget

Berlevåg Barnehage, 1. og 2. kl på skolen markerte i dag mørketiden med en lysmarkering på torget i tradisjonell stil, med masse foreldre og tilskuere tilstede. Koselig 😊

Lykter og sang på torget i dag

Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.