Været er vi dessverre ikke herre over, og denne gang ville det slik at det skulle blåse alt for kraftig til å fyre opp noe stort bål nedfor gapahuken ☹️

Men samtidig har det kommet på plass en skikkelig flott trapp ned til gapahuken, som folk fra Øksnes Entreprenør har snekret sammen i løpet av to ettermiddager 👍
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
