Må dessverre avlyse

Været er vi dessverre ikke herre over, og denne gang ville det slik at det skulle blåse alt for kraftig til å fyre opp noe stort bål nedfor gapahuken ☹️

St.hansbåling avlyst i kveld, MEN er det noen som vil grille, så er dette fullt mulig

Men samtidig har det kommet på plass en skikkelig flott trapp ned til gapahuken, som folk fra Øksnes Entreprenør har snekret sammen i løpet av to ettermiddager 👍

For mye vind til å fyre opp noe stort bål i dag dessverre, melder Hagelaget, som likevel vil være tilstede slik at ikke noen fyrstikker havner på pallehaugen ved et uhell

Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.