Uncategorized Noen som vet.. 26. september 2016 • Kommentarer er skrudd av for Noen som vet.. .. historien til dette bildet? For en tid tilbake fikk Berlevaagnytt spørsmål om et lignende skilt som skulle ha stått ved Gednje way back i game dager, og når vi besøkte museet i dag og ser dette lurer vi litt. Noen som kan historien om dette? Ta kontakt med museet Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner