Bak nyhetsstormen skjer det noe spennende: Norge er i ferd med å bli et foregangsland innen hydrogen.
De siste to årene er det tatt flere investeringsbeslutninger som vil gjøre hydrogen og hydrogenbaserte drivstoff tilgjengelig i store deler av landet, fra Berlevåg i nord via Rjukan til Kristiansand i sør, og fra Florø i vest til Tønsberg i øst.
Kilde: Norge posisjonerer seg innen hydrogen | Tu.no
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

Et fint formulert ønske og en oppramsing av muligheter framført av en hydrogen-lobyist. Men veldig konkret om hva som virkelig kommer å skje var det dessverre ikke.