Da kan man med glede si at kameraene igjen var online, etter helgens 7 turer opp og ned i kirketårnet.
Vi var så heldige å få en router hos Harald R. som vi tok med, men dessverre viste det seg at strømforsyningen vi plukket med fra hans rikholdige utvalg, nok ikke virket. Heldigvis hadde Tor en lik router av en vi tidligere hadde, liggende, og etter noen forsøk greide vi også å huske hvordan ting var konfigurert der oppe. (nu ble konfigurasjonsfilen lagret 😉 )
Vi håper nå at ikke noe skjer på nye 3-4 år minst (bank i bordet), og at folk får glede av at vi er online igjen. 2013 blir kanskje året da vi investerer i nytt kamera også, og følger de planer/ønsker vi hadde fra tidligere, om bedre dekning av havna med ett livekamera med oversikt fra Villa Borealis(f.eks) og utover havna 🙂 .
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.

