Ny utstilling på museet

På søndag åpner vi utstillingen «Sovjetiske krigsfanger i Norge» i Lokstallen. Den er innleid fra Falstadsenteret. I tillegg har vi laget en utstillingsdel om Russeleiren i Berlevåg. Velkommen!

20140427-152538.jpg


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.