Uncategorized Ny utstilling på museet 27. april 2014 • Kommentarer er skrudd av for Ny utstilling på museet På søndag åpner vi utstillingen «Sovjetiske krigsfanger i Norge» i Lokstallen. Den er innleid fra Falstadsenteret. I tillegg har vi laget en utstillingsdel om Russeleiren i Berlevåg. Velkommen! Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner