Uncategorized Ordner vann til kommunen 15. juni 2015 • Kommentarer er skrudd av for Ordner vann til kommunen Roy Tore funderer… Berlevåg Maskin var mandag morgen i full gang med ny anboring til kommunehuset. Roy Tore fortalte at kommunehuset ikke hadde varmtvann/vann for øyeblikket, som nå skulle ordnes. Berlevåg Maskin er aktive flere plasser for tiden, og har flere maskiner i drift i forbindelse med havneutbedringen. Del dette: Del på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook Del på X(åpnes i en ny fane) X Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post. Skriv din e-post... Abonner