Øvelse, øvelse, øvelse

ØVELSE..
Hvis alt blir som planlagt så vil det bli en liten øvelse ved Dampskipskaia i dag, torsdag rundt kl 11:00. Da vil helikopter være i luften der ute.

Daniel Sivertsen


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.