Tenkte å rydde litt i heimen, og i samme slengen lage en liten quiz ut av det hele. Da undertegnede har et stort eksemplar igjen fra nordlysutstillingen min, la oss bruke det som hovedpremie 🙂

Oppgaven er enkel den, og alt du trenger å gjøre, er å komme deg ut av godstolen, ta en runde i Berlevåg og se om du kjenner igjen hvor følgende 14 motiver er tatt, og sender svaret på mail til undertegnede.
Noen forutsetninger er det:
- Bildet sendes IKKE
- Svarfrist 29.desember kl. 18:00 (innkomne svar etter dette tas ikke med.
- KUN svar på mail aksepteres. Send til arnt_e_hansen@yahoo.com
- Vinneren er den med flest korrekte svar, evt. trekning blant de med mest.
- Premien kan ikke selges
- Om vinner ikke har plass/kan ta i mot premien, tilfaller den Berlevåg Helsesenter til utsmykning.
Så til konkurransen. Hvor er disse 14 motivene fra?

1. På tur ut for å hjelpe noen, treff vi på …? 
2. Same prosedure as every year, ……? 
3. Nisser og dverger, bygger i berget bak ….? 
4. Årets julegran ble 18 fot, og den finner vi ….? 
5. I en busk den henger, en nissemann. Hvor? 
6. Alltid koselig å se innom hver jul, men hvem eier pynten? 
7. Ikke akkurat julepynt, men hvem har egen alarm på veggen? 
8. På byens beste ….kant bor? 
9. 
10. En stor hjemmelaget stjerne der henger hos ….? 
11. Så en skikkelig nøtt, hvor? 
12. Hvem har dekorert med pepperkaker i år? 
13. En pust i bakken i koselig selskap, hos ….? 
14. Husket du kake til jul?
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.
