Samefolkets dag markert på museet

Onsdag den 6. februar ble det flagget og markert samefolkets Dag Berlevåg, og på Berlevåg Havnemuseum hadde de stelt i stand litt informasjon til 1-4. klasse på Berlevåg skole.

Elevene fulgte med i historietimen

Dagen innholdt film, historie, fargelære, buttonslaging, quiz og til slutt bidos!

Jeanette har akkurat fått laget sitt samiske flagg på button
Berlevåg kommune flagger på dagen

Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.