Men dette hindret ikke Berlevåg barnehage å feire solens tilbakekomst på torget
I år ble det laget en sol på torget og denne dugde mer enn godt nok for å få solfølelsen litt tilbake, selv med -8°c ute og litt vind.

Det ble sunget og lest opp soldikt før turen gikk tilbake for pølser og innehygge i barnehagen.
Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.



Så utrolig koselig å se dere feirer at sola stikker hodet frem igjen over horisonten. Håper dere har det kjempe fint der oppe.
Her er det stort sett noen få varmegrader, og relativt greit vær.
Savner dere, hils til alle venner og kjente
God klem fra oss her sør
Super koselige bilder fra dere ? fint tradisjon dere har ? klem fra meg i sør
Takk, koselig å høre ?