1 comment for “Sovjetiske krigsfanger i Berlevåg 1940-45 ”
For et utrolig finn innsats og for et fint resultat vi har fått se her (ved å klikke på den røde linjen ovenfor. Jeg kjenner området godt fra min egen barndom i Berlevåg og har studert alt dere har skrevet og alle bildene.
Hjertelig hilsen
Ivar Lein-Mathisen
For et utrolig finn innsats og for et fint resultat vi har fått se her (ved å klikke på den røde linjen ovenfor. Jeg kjenner området godt fra min egen barndom i Berlevåg og har studert alt dere har skrevet og alle bildene.
Hjertelig hilsen
Ivar Lein-Mathisen