Spartreffet 2008 – første dag

{mosimage}Første dag av badmintonturneringen Spartreffet 2008 er nå over. Vi har gått igjennom innledende runder i alle klasser, og ser at det blir mange spennende kamper i morgen.

Vi oppfordrer alle til å komme og se på – for badminton er faktisk en ganske spennende sport!

Vi kan nevne at:

  • Nina Fredriksen Hansen skal spille kvartfinale i sin klasse, DSU13, Dame Single Under 13
  • Miriam Richardsen og Kaja T. Jakobsen skal spille semifinale 1 i DDU13, Dame Double Under 13
  • Cathrine Schanche og Nina F. Hansen skal spille DDU13
  • Helena Laupstad og Sandra Johnsen skal spille semifinale DDU13N (Damedouble under 13 år Nybegynner)
  • Julia Solis skal spille semifinale i DSU15N
  • Heidi Johansen, godjenta vår, skal spille finale i DSU17

 

{mosimage}I tillegg får vi mange spennende kamper hvor det er spillere fra Russland, Mehamn, Båtsfjord og Kirkenes.

Stå opp tidlig i morgen, søndag, turneringen begynner kl 09.00.

 

Velkommen til idrettshallen søndag! I tillegg til spennende kamper vil det være salg av kaffe, kaker og andre godsaker.

Dersom du ønsker å se resultater fra dagens kamper, kan du gå inn på følgende link:

Spartreffet Berlevåg 2008

 

Mirjam N. Hammeren

Leder badmintongruppa


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.