Stand ved pepperkakebyen, lørdag formiddag

Heisann. Vi i Norsk folkehjelp Berlevåg, stiller med en liten stand på torget VED LOKSTALLEN, lørdag kl 11-13. Velkommen!

Norsk Folkehjelp Hjem og Fritid. 370,-

Vi setter opp telt og stiller ut litt utstyr slik at Dere får se litt av det vi disponerer ved søk/redningsaksjoner.

Vi vervet nye medlemmer og selger litt førstehjelpsmateriell. Det blir fyr i bålpanna med servering av bålkaffe/kakao/gløgg og grilling av marshmallows.


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.