Stengt basseng

Berlevåg kommune har på sine nettsider følgende om skolen basseng 

Til leietakere av bassenget ved Berlevåg skole 

– I samråd med Kommunelege I, er det besluttet å stenge bassenget ved Berlevåg skole fra mandag 19. januar 2009 og inntil videre. Dette pga. driftmessige årsaker som igjen kan gi helsemessige skader.


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.