Strømmet dåpsgudstjeneste

Det vil være dåpsgudstjeneste i Berlevåg kirke i morgen søndag 14. februar kl. 11.00, som blir ledet av vikarprest Steinar Moe og musikalsk ledelse av organist Sigbjørn Solvang.

Selv om kirkeklokkene ringer 10.55, er dette en lukket gudstjeneste kun for dåpsfølget, på grunn av koronabegrensninger. Det blir i stedet mulig for alle andre å delta via strømming på YouTube.

Offer denne gangen går til menighetens eget arbeid og det er mulig å støtte dette og annet, via vårt vippsnummer: 106259. Vi er takknemlige for alle bidrag 😊

Hilsen
Berlevåg menighet


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.