Tatt av vinden – reddet mirakuløst av Gud

Folkevognbussen ble stanset av en klippe da den var på vei mot sjøen.

Av Willy Gryting

Jeg har lyst til å skrive om en hendelse som lett kunne ha gjort slutt på livet mitt i ung alder.

Det var vinteren 1972. Vi hadde flyttet til Kongsfjord etter to års tjeneste i Vest-Finnmark Indremisjonskrets. Jeg hadde vært konstituert kretssekretær i to år, med bopel og kretskontor i Hammerfest.

Kilde: Tatt av vinden – reddet mirakuløst av Gud


Oppdag mer fra Berlevaagnytt.Com

Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.